Ніколенко В. В. Економіка, підприємництво та маркетинг у соціологічому вимірі. Навчально-довідковий матеріал до вивчення курсу «Економічна соціологія». Дніпровський національний університет імені О. Гончара. 2021. – 105 с.
Викладач:
Ніколенко Вадим Вікторович
Предмет:
Рік видання:
2021
Автор:
Ніколенко В.В.
Спеціалізація:
Опис:
На сторінках представленого видання висвітлено розгорнуту панораму соціально-типових закономірностей ункціонування економіки та насамперед підприємництва у соціологічному вимірі. Зауважено суспільні чинники, що
сприяють або заважають соціокультурній легітимації бізнесу на сучасному етапі. Загалом мета пропонованого навчального матеріалу за допомогою соціологічних узагальнень розкрити певні особливості взаємодії, з одного
боку, економіки, а з іншого, – держави, наукової спільноти, громадянського суспільства тощо.
Сподіваємося, що наукове видання зацікавить усіх, хто вивчає економічну соціологію та теорію підприємництва.