ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Викладач:
Редько Вікторія Євгенівна
Рік видання:
2023
Автор:
Ільченко І.В.
Спеціалізація:
242 Туризм
Опис:
Кваліфікаційна робота 77 с., 27 рис., 12 табл., 50 джерел, 8 додатків.
Об’єктом дослідження є процес управління діяльністю туристичного підприємства на засадах маркетингу.
Мета роботи – визначити особливості управління діяльністю туристичного підприємства з використанням сучасного маркетингового інструментарію. Методи дослідження: узагальнення, систематизація, економіко–статистичний метод; табличний і графічний методи.
Результатом кваліфікаційної роботи є удосконалена маркетингова стратегія туристичного підприємства «Join UP!»
Результати дослідження можуть бути застосовані в діяльності туристичних фірм, зокрема «Join UP!».
Перелік ключових слів: ТУРИЗМ, ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО, МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ ТУРИСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ.