ФАКТОРИ КОНКУРЕНТНОГО УСПІХУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Викладач:
Самойленко Алла Олександрівна
Рік видання:
2023
Автор:
Келдіярова Т.Р.
Спеціалізація:
242 Туризм
Опис:
Кваліфікаційна робота 74 с., 3 рис., 23 табл., 49 джерел, 1 додаток.
Об’єкт дослідження: процес розвитку туристичного підприємства на конкурентному ринку в умовах невизначеності.
Мета роботи: дослідити фактори конкурентного успіху туристичного підприємства на міжнародному ринку в умовах невизначеності.
Методи дослідження: описовий, статистичний, порівняльний, метод аналізу літератури, метод секціонування та аналізу ринку.
Результатом кваліфікаційної роботи є рекомендації щодо покращення діяльності туристичного підприємства в умовах невизначеності.
Результати дослідження можуть бути використані в діяльності туристичних підприємств, а також при викладанні курсу «Конкурентоспроможність туристичного бізнесу».
Перелік ключових слів: МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ, ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, COVID-19, ПАНДЕМІЯ, КОНКУРЕНЦІЯ, КОНКУРЕНТИ.