ІНТЕГРАЦІЯ СУЧАСНИХ МІЖНАРОДНИХ АСПЕКТІВ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ М.ДНІПРО
Викладач:
Самойленко Алла Олександрівна
Рік видання:
2023
Автор:
Кузьменко В.В.
Спеціалізація:
242 Туризм
Опис:
Кваліфікаційна робота 88 с., 5 рис., 7 табл., 37 джерел, 4 додатків.
Об’єктом дослідження є процес управління діяльністю туристичного підприємства на засадах маркетингу.
Мета роботи – розвиток туристичного продукту на світовому ринку. Методи дослідження: описовий, графічний, порівняльний,
картографічний, аналізу і синтезу, метод класифікації, узагальнення тощо.
Результатом кваліфікаційної роботи є вдосконалання та впровадження туристичного продукту в м.Дніпро на канадський ринок
Результати дослідження полягають у можливості їх використання туроператорами у подальшому створенні турів та проектуванні їх на міжнародні ринки.
Перелік ключових слів: ТУРИЗМ, ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ, МУЗЕЇ, КАНАДА, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ,УДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.