УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ СУБ’ЄКТА ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Викладач:
Редько Вікторія Євгенівна
Предмет:
Дипломна робота 242 Туризм магістр
Рік видання:
2024
Автор:
Синяк А.Ю.
Спеціалізація:
242 Туризм
Опис:
Кваліфікаційна робота: 110 с., рис. 44, табл. 15, джерел 39, додатки.
Об’єкт дослідження: процес управління конкурентним потенціалом туристичного підприємства на ринку.
Мета роботи: визначення перспективних напрямків підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства й розробка стратегії розвитку його конкурентного потенціалу в умовах невизначеності.
Одержані висновки та їх новизна: дослідження виявило, що конкурентний потенціал є ключовим елементом успішної діяльності туристичних компаній. Новизною є комплексний підхід до оцінки та управління конкурентним потенціалом, враховуючи як зовнішні, так і внутрішні фактори.
Результати досліджень можуть бути застосовані у розробці стратегій для підвищення конкурентоспроможності та оптимізації управління туристичним підприємством "JOY WORK TRAVEL".
Пеpелік ключових слів: ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО, КОНКУРЕНТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, УПРАВЛІННЯ, СТРАТЕГІЇ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ.