МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ

Викладач: Жиленко Катерина Миколаївна
Рік видання: 2024
Автор: Шигальова А.Є.
Спеціалізація:

242 Туризм

Опис:
Кваліфікаційна робота 71 с., 13 рис., 6 табл., 35 джерел, 2 додатки. Об’єкт дослідження: маркетингові комунікації на туристичному підприємстві. Мета роботи: дослідити управління туристичним підприємством на основі маркетингових комунікацій. Одержані висновки та їх новизна: надано рекомендації щодо вдосконалення діяльності туристичного підприємства «Бізнес Візит», для якого було розроблено комунікаційну стратегію просування фітнес-туру на ринок. Результати дослідження можуть бути використані в діяльності туристичних підприємств, зокрема туристичного підприємства «Бізнес Візит». Перелік ключових слів: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ, РЕКЛАМА, ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, РЕКЛАМНА ІНТЕГРАЦІЯ.