МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
Викладач:
Жиленко Катерина Миколаївна
Предмет:
Дипломна робота 242 Туризм магістр
Рік видання:
2024
Автор:
Шигальова А.Є.
Спеціалізація:
242 Туризм
Опис:
Кваліфікаційна робота 71 с., 13 рис., 6 табл., 35 джерел, 2 додатки.
Об’єкт дослідження: маркетингові комунікації на туристичному підприємстві.
Мета роботи: дослідити управління туристичним підприємством на основі маркетингових комунікацій.
Одержані висновки та їх новизна: надано рекомендації щодо вдосконалення діяльності туристичного підприємства «Бізнес Візит», для якого було розроблено комунікаційну стратегію просування фітнес-туру на ринок.
Результати дослідження можуть бути використані в діяльності туристичних підприємств, зокрема туристичного підприємства «Бізнес Візит».
Перелік ключових слів: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ, РЕКЛАМА, ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЇ, РЕКЛАМНА ІНТЕГРАЦІЯ.