ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗАСАДАХ Е-МАРКЕТИНГУ
Викладач:
Жиленко Катерина Миколаївна
Предмет:
Дипломна робота 242 Туризм магістр
Рік видання:
2024
Автор:
Школьніков В.В.
Спеціалізація:
242 Туризм
Опис:
Кваліфікаційна робота: 78 с., 6 рис., 7 табл., 93 джерел.
Об'єкт дослідження: впровадження е-маркетингу на туристичному підприємстві.
Метою роботи: виявлення і аналіз проблем та перспектив розвитку е-маркетингу та його впровадження
Одержані висновки та їх новизна: розробка маркетингового стартап проєкту туристичного підприємства, було застосовано такі методи як теоретичний аналіз і синтез, індукції та дедукції, аналогія, системний підхід, термінологічний, статистичний метод, перспективний та ретроспективний, графічний аналізи.
Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані туристичними підприємствами.
Перелік ключових слів: ТУРИЗМ, Е-МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГ, ТЕХНОЛОГІЇ, ІННОВАЦІЇ, МАРКЕТПЛЕЙСИ, РОЗВИТОК Е-МАРКЕТИНГУ.