КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА:"МОВНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ ПОБУТОВИХ ТОВАРІВ "
Викладач:
Буділова Олександра Володимирівна
Рік видання:
2024
Автор:
Шворак Софія Юріївна
Спеціалізація:
035.04 Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська
Опис:
Об’єкт дослідження: мовностилістичні засоби інтернет-реклами побутових товарів.
Мета роботи: відповідно до обраного об'єкта дослідження основна мета роботи полягає у розкритті жанрової своєрідності мовностилістичних аспектів мовних особливостей інтернет-реклами побутових товарів.
Одержані висновки та їх новизна: проаналізовано використання тих чи інших мовних засобів, що забезпечують реалізацію цілей рекламного впливу;
доведено, що актуальність дослідження визначається необхідністю багаторівневого вивчення мовних особливостей інтернет-реклами побутових товарів та закономірностей використання тих чи інших мовних засобів, що забезпечують реалізацію цілей рекламного впливу.
Результати дослідження можуть бути застосовані: практична цінність роботи полягає в можливості використання результатів дослідження при складанні лекційних курсів по лексикології і стилістиці мови, спецкурсів з проблем перекладу і питань мовознавства.
Перелік ключових слів: ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМА ПОБУТОВИХ ТОВАРІВ, МОВНОСТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ, СПЕЦИФІКА РЕКЛАМНОГО ТЕКСТУ, МОРФОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, СИНТАКСИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ.