КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА:ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНА СПЕЦИФІКА ПЕРСОНАЖНОГО МОВЛЕННЯ В П’ЄСІ Р. ШЕРІДАНА «ШКОЛА ЛИХОСЛІВ’Я»
Викладач:
Семешко Ніна Михайлівна
Рік видання:
2024
Автор:
Волков Ілля Юрійович
Спеціалізація:
035.04 Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська
Опис:
Об'єкт дослідження: життя та творчість Річарда Шерідана, комедія звичаїв “Школа лихослів’я”
Мета роботи: цілісно дослідити п’єсу Річарда Шерідана “Школа лихослів’я”, сконцентрувавшись на лінгвостилістичній специфіці мовлення героїв.
Одержані висновки та їх новизна: досліджено питання лінгвостилістики та лінгвостилістичного аналізу художнього тексту; вивчено теорію персонажного мовлення та діалогу в драматичних творах; досліджено життя та творчість Річарда Шерідана; цілісно та різнобічно проаналізовано п’єсу Шерідана “Школа лихослів’я”; проаналізовано лінгвостилістичну специфіку мовлення героїв п’єси.
Результати дослідження можуть бути застосовані: у подальших дослідженнях творчості Р. Шерідана; у навчальному процесі школярів або студентів, що бажають дізнатись більше про лінгвостилістику, персонажне мовлення, життя та творчий шлях Річарда Шерідана, комедію звичаїв “Школа лихослів’я”, або побачити приклад аналізу лінгвостилістичної специфіки персонажного мовлення.
Перелік ключових слів: Річард Шерідан, Школа лихослів’я, комедія звичаїв, п’єса, лінгвостилістика, персонажне мовлення, лінгвостилістичний аналіз, діалог, драма.