КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА: СИМВОЛІКА АВТОМОБІЛЬНИХ БРЕНДІВ ЯК КРЕОЛІЗОВАНИЙ ТЕКСТ: ЛІНГВІСТИЧНИЙ ТА СЕМІОТИЧНИЙ АНАЛІЗ
Викладач:
Сафонова Наталія Анатоліївна
Рік видання:
2024
Автор:
Кругляк Тетяна Юріївна
Спеціалізація:
035.04 Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська
Опис:
Об'єкт дослідження: Об'єктом дослідження є символіка автомобільних брендів, яка розглядається як креолізований текст, тобто система знаків, що складається з мовних та немовних елементів, що має визначену структуру та певний зміст.
Мета роботи: провести лінгвістичний та семіотичний аналіз символіки автомобільних брендів з метою розкриття її мовно-стилістичних особливостей, конотаційної семантики, способів комунікації зі споживачами та вивчення її впливу на формування ідентичності бренду, його особливостей та сприйняття його споживачами.
Одержані висновки та їх новизна. Новизна дослідження полягає в розгляді символіки автомобільних брендів як креолізованого тексту, що дозволяє вивчити її як систему знаків з певним змістом та структурою. Також, увага приділена дослідженню взаємодії мовних та немовних елементів символіки брендів, що дозволяє виявити механізми сприйняття та розуміння бренду споживачами.
Результати дослідження можуть бути застосовані: у різних галузях:
У маркетингу та рекламі - для розробки маркетингових стратегій та рекламних кампаній з метою підвищення ефективності комунікації зі споживачами та формування бренду. У мовній та культурній антропології, соціальних науках з метою аналізу впливу реклами та брендів на споживачів.
Перелік ключових слів: АВТОМОБІЛЬНІ БРЕНДИ, БРЕНДИНГ, БРЕНДУВАННЯ, ЗНАКИ, КОМУНІКАЦІЯ, КРЕОЛІЗОВАНИЙ ТЕКСТ, ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ, МОВЛЕННЄВІ ЗАСОБИ, РЕКЛАМА, СИМВОЛИ, СИМВОЛІКА, СЕМІОТИЧНИЙ АНАЛІЗ, СПОЖИВАЧ, ФУНКЦІОНУВАННЯ МОВНИХ ЗАСОБІВ.