РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 2.5 Основна іноземна мова (англійська) для здобувачів вищої освіти
Викладач:
Сафонова Наталія Анатоліївна
Предмет:
Основна іноземна мова (англійська)
Рік видання:
2024
Автор:
Н. А. Сафонова, доцент кафедри англійської філології, к. філол. н., доцент____
Спеціалізація:
Опис:
. Мета дисципліни
Метою викладання навчальної дисципліни “Основна іноземна мова”, магістри є формування комунікативної лінгвістичної та соціокультурної компетенцій студентів в межах програми з англійської мови для 5 року навчання (магістри); розуміння студентами англійської мови у темпі, який є нормою для носіїв даної мов. Подальший розвиток та удосконалення навичок усного мовлення, читання, письма та аудіювання, володіння навичками перекладу.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми навчальна дисципліна спрямована на формування у студентів таких компетентностей:
загальних:
ЗК 3. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК 7. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 8. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
фахових:
ФК 2. Здатність осмислювати літературу як полісистему, розуміти еволюційний шлях розвитку вітчизняного і світового літературознавства.
ФК 3. Здатність критично осмислювати історичні надбання та новітні досягнення філологічної науки.
ФК 4. Здатність здійснювати науковий аналіз і структурування мовного / мовленнєвого й літературного матеріалу з урахуванням класичних і новітніх методологічних принципів.
ФК 7. Здатність вільно користуватися спеціальною термінологією в обраній галузі філологічних досліджень.
2. Попередні вимоги до опанування або вибору навчальної дисципліни (за наявності).
Знання предметної області мовознавства.
Володіння англійською мовою на рівні С1.
3. Результати навчання за дисципліною та їх співвідношення із програмними результатами навчання.:
У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
- - лексичний матеріал, віднесений до суспільного життя країни, основних проблем людства, науково-технічних досягнень, певні абревіатури;
- засоби логічної організації інформативного, наративного, екпозитивного й аргументованого тексту;
- синтаксичні особливості англомовних текстів академічного та наукового дискурсів.
У результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:
спілкуватися іноземною мовою у професійній діяльності, опрацьовувати фахову літературу іноземною мовою;
- застосовувати знання у практичних ситуаціях;
- вільно, гнучко й ефективно використовувати англійську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у різних сферах життя.
- - створювати усні й письмові тексти різних жанрів і стилів державною та англійською мовами.
• аргументовано висловити свою точку зору до різних подій суспільного життя, основних проблем людства, науково-технічних досягнень;
• • розуміти автентичні телевізійні й р