РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 2.15 Друга іноземна мова (англійська) з практикою перекладу (шифр і повна назва навчальної дисципліни)
Викладач:
Аксютіна Тетяна Володимирівна
Рік видання:
2024
Автор:
Аксютіна Т.В., викладач кафедри англійської філології
Спеціалізація:
035.04 Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська
Опис:
1. Мета дисципліни
• підготовка студентів до ефективної іномовної комунікації у їхньому академічному та професійному оточенні. Тому програма передбачає, що комунікативні мовні компетенції будуть формуватись для адекватної поведінки в реальних ситуаціях академічного та професійного життя, які є загальними для студентів гуманітарних спеціальностей. Ці вміння проявляються у здатності розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі філології, лінгвістики та літературознавства, що передбачає проведення досліджень та здійснення інновацій і характеризується комплексністю та невизначеністю умовв різних типах мовленнєвої поведінки.
Освітня мета навчання полягає в опрацюванні різноманітних пізнавальних текстів іноземною мовою, які надають можливість ознайомитись з історією, географією, традиціями, побутом, сучасним життям іспаномовних країн. Цій меті також сприяє і процес оволодіння новими лінгвістичними поняттями.
Професійна мета навчання полягає у формуванні професійної компетенції студентів, тобто мовних знань, лінгво-комунікативних і лінгво-дидактичних умінь.
Розвиваюча мета навчання полягає у розвитку умінь переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно-пошукової діяльності; розвитку мовленнєвих здібностей (мовної здогадки, логічного викладення думок тощо); розвитку інтелектуальних і пізнавальних здібностей (різних видів пам’яті – слухової й зорової, оперативної та тривалої, уваги – довільної та мимовільної, уяви тощо); розвивати уміння працювати самостійно з різноманітними засобами навчання; розвивати готовність до подальшої самоосвіти в галузі володіння іноземною мовою.
Виховна мета навчання полягає у вихованні і розвитку почуття самосвідомості у студентів, у формуванні вміння міжособистісного спілкування, тобто виховання у студентів таких рис характеру як доброзичливість, толерантність, активність, працьовитість, необхідних для повноцінного функціонування як у навчальному середовищі, так і за його межами. Це сприяє формуванню світогляду, ціннісних орієнтацій, формуванню позитивного ставлення студентів до оволодіння мовою та культурою іспаномовного світу, розуміння важливості оволодіння іспанською мовою і потреби користування нею як засобом спілкування.
Вивчення дисципліни забезпечує формування компетентностей за ОП:
загальних:
ЗК3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК11. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
фахових:
ФК2. Здатність осмислювати літературу як полісистему, розуміти еволюційний шлях розвитку вітчизняного і світового літературознавства.
ФК6. Здатність вільно, гнучко й ефективно використовувати мову(и), що вивчається(ються), в усній та письмовій формі, у