РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 2.13 Основна іноземна мова (англійська)
Викладач:
Єгорова Ганна Володимирівна
Предмет:
Основна іноземна мова (англійська)
Рік видання:
2024
Автор:
доц. Шишкіна І.В
Спеціалізація:
014 014 Середня освіта (014.021 Англійська мова і література)
Опис:
Метою викладання навчальної дисципліни «Основна іноземна мова» на 1 курсі є формування у здобувачів вищої освіти здатності усно й письмово спілкуватися англійською мовою в усіх сферах суспільного життя, зокрема у професійній діяльності; розуміти значення всіх підсистем мови для вироблення вмінь аналізувати мовні одиниці, визначати їх взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють; створювати усні й письмові тексти різних жанрів і стилів англійською мовою.
Метою викладання навчальної дисципліни «Основна іноземна мова» на 2 курсі є формування здатності здійснювати у випускників діяльність, пов’язану з аналізом, творенням, перетворенням і оцінюванням письмових та усних текстів різних жанрів і стилів (як із науково-дослідною, критично-аналітичною, так і з прикладною метою), організацією успішної комунікації різними мовами.
Метою викладання навчальної дисципліни «Основна іноземна мова» на 3 курсі є формування в студентів комунікативної компетенції, базою для якої є комунікативні вміння, сформовані на основі мовних знань і навичок, які залежать від соціокультурних і соціолінгвістичних знань, умінь і навичок, і забезпечують входження особистості в інший соціум і сприяють її соціалізації в новому для неї суспільстві.
Метою викладання навчальної дисципліни «Основна іноземна мова (англійська) на 4 курсі є подальше удосконалення вмінь та навичок володіння англійською усною мовою, навичок письмової мови, навичок професійного спілкування по розширеній тематиці, розвиток навичок аудіювання, навичок читання різноманітних літературних, політичних текстів без словника; навичок письмової мови (твори, доповіді, анотації, тощо), подальше розширення словникового запасу згідно з тематикою, передбаченою типовою програмою на 4 році навчання; завершення оволодіння граматичним аспектом усної та письмової мови.