РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОКП 2.21 ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА: ПЕРЕДДИПЛОМНА

Викладач: Єгорова Ганна Володимирівна
Рік видання: 2024
Автор: Лариса КОРОЛЬОВА, асистент кафедри англійської філології, Левченко О.В., доц. кафедри зарубіжної літератури, канд.філол.наук, доц._ Вла
Спеціалізація:

035.04 Германські мови та літератури (переклад включно), перша - англійська

Опис:
Орієнтовні бази практики: Заклади середньої освіти, приватні закладах освіти, організації, редакції газет та журналів, кафедра англійської філології ДНУ імені Олеся Гончара, підприємства України тощо. 1. Мета Основною метою переддипломної практики є: формування самостійності переддипломної діяльності здобувачів вищої освіти, узагальнення та закріплення знань і навичок практичної роботи студентів за спеціальністю. Застосування набутих за період навчання в університеті теоретичних навичок і вмінь; мотивування студента практиканта до самостійного пошуку і розв’язання проблем, пов’язаних із професіями філологічного напрямку, перекладацькою та педагогічною діяльністю. Вивчення дисципліни забезпечує формування компетентностей за ОП: загальних: ЗК 6. Здатність до пошуку, опрацювання та аналізу інформації з різних джерел. ЗК 7. Уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 9. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК 11. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 13. Здатність проведення дослідження на належному рівні. Програмні результати навчання (за освітньою програмою) ПР 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПР 3. Організовувати процес свого навчання й самоосвіти. ПР 14. Використовувати мову(и), що вивчається(ються), в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПР 17. Збирати, аналізувати, систематизувати й інтерпретувати мови й мовлення й використовувати їх для розв’язання складних задач і проблем у спеціалізованих сферах професійної діяльності та/або навчання. ПР 19. Мати навички участі в наукових та/або прикладних дослідженнях у галузі філології.