Цифровий репозиторій
Дніпропетровського національного університета імені Олеся Гончара
  • Головна
  • Факультети
  • Відкриті ресурси
  • Інформація
  • Інструкція
Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження»
2019
Хамініч С.Ю., Cокол П.М.
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 2.22 Маркетингові дослідження
2020
Сокол П.М.
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС ДИСЦИПЛІНИ "Маркетингові дослідження"
2020
Сокол П.М.
Методичні вказівки до виконання індивідуальної роботи з дисципліни "Маркетингові дослідження"
2018
Сокол П.М.
Вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження»
2018
Сокол П.М.
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 2.22 Маркетингові дослідження
2022
Сокол П.М.
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 2.22 Маркетингові дослідження
2023
Сокол П.М.
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ОК 2.7 Маркетингові дослідження
2023
Сокол П.М.

Колекції

Банк контрольних питань та завдань [1354]

Відеофільм [1]

Глосарій з дисципліни [14]

Демонстраційний матеріал [130]

Дипломні роботи бакалаврів [301]

Дипломні роботи магістрів [150]

Комп’ютерний тест [3]

Конспект лекцій [606]

Курс дистанційного навчання [49]

Методичні вказівки [1005]

Методичний матеріал [1701]

Монографії співробітників [109]

Навчальний посібник [652]

Навчально-методичний комплекс дисципліни [6085]

Наукові публікації співробітників [902]

Науково-періодичні видання ДНУ [51]

Підручник [56]

Практикум [141]

Програми практики [224]

Словники та довідники [27]

МОН ГУДС Курси інтенсивного навчання іноземних мов Ми користуємося автоматизованною системою управління вищим навчальним закладом АСУ ВНЗ
Поштова служба Система електронного документообігу Рейтинг викладача
© 2014-2025, Dmitry Boyko, Дубовка Роман, Науменко Александр