РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ВСТУП ДО МАРКЕТИНГУ
Викладач:
Дронова Тетяна Сергіївна
Предмет:
Маркетинг
Рік видання:
2017
Автор:
Дронова Тетяна Сергіївна
Спеціалізація:
6.030401 Правознавство ЮТД
6.030401 Правознавство ЮЦТ
6.030401 Правознавство ЮМП
Опис:
Мета викладання дисципліни «Маркетинг» - викладення принципів, завдань та функцій маркетингу, способів реалізації його основних політик – товарної, цінової, комунікацій і розподілення, а також відпрацювання практичних навичок вирішення маркетингових завдань і прищеплення вміння творчого пошуку напрямків і резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств.
Завдання:
– ознайомлення студентів з відповідними поняттями, категоріями, принципами та алгоритмами маркетингу;
– відпрацювання практичних навичок розв’язання маркетингових завдань та виконання відповідних функцій;
– виховання здатності до творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової діяльності підприємств;
– формування у студентів сучасного маркетингового мислення.