ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Викладач: Редько Вікторія Євгенівна
Рік видання: 2023
Автор: Ільченко І.В.
Спеціалізація:

242 Туризм

Опис:
Кваліфікаційна робота 77 с., 27 рис., 12 табл., 50 джерел, 8 додатків. Об’єктом дослідження є процес управління діяльністю туристичного підприємства на засадах маркетингу. Мета роботи – визначити особливості управління діяльністю туристичного підприємства з використанням сучасного маркетингового інструментарію. Методи дослідження: узагальнення, систематизація, економіко–статистичний метод; табличний і графічний методи. Результатом кваліфікаційної роботи є удосконалена маркетингова стратегія туристичного підприємства «Join UP!» Результати дослідження можуть бути застосовані в діяльності туристичних фірм, зокрема «Join UP!». Перелік ключових слів: ТУРИЗМ, ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО, МАРКЕТИНГ, ІНСТРУМЕНТИ ТУРИСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ.