ФАКТОРИ КОНКУРЕНТНОГО УСПІХУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Викладач: Самойленко Алла Олександрівна
Рік видання: 2023
Автор: Келдіярова Т.Р.
Спеціалізація:

242 Туризм

Опис:
Кваліфікаційна робота 74 с., 3 рис., 23 табл., 49 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження: процес розвитку туристичного підприємства на конкурентному ринку в умовах невизначеності. Мета роботи: дослідити фактори конкурентного успіху туристичного підприємства на міжнародному ринку в умовах невизначеності. Методи дослідження: описовий, статистичний, порівняльний, метод аналізу літератури, метод секціонування та аналізу ринку. Результатом кваліфікаційної роботи є рекомендації щодо покращення діяльності туристичного підприємства в умовах невизначеності. Результати дослідження можуть бути використані в діяльності туристичних підприємств, а також при викладанні курсу «Конкурентоспроможність туристичного бізнесу». Перелік ключових слів: МІЖНАРОДНИЙ ТУРИЗМ, ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, COVID-19, ПАНДЕМІЯ, КОНКУРЕНЦІЯ, КОНКУРЕНТИ.