ІНТЕГРАЦІЯ СУЧАСНИХ МІЖНАРОДНИХ АСПЕКТІВ ПРИ ПРОЕКТУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ М.ДНІПРО

Викладач: Самойленко Алла Олександрівна
Рік видання: 2023
Автор: Кузьменко В.В.
Спеціалізація:

242 Туризм

Опис:
Кваліфікаційна робота 88 с., 5 рис., 7 табл., 37 джерел, 4 додатків. Об’єктом дослідження є процес управління діяльністю туристичного підприємства на засадах маркетингу. Мета роботи – розвиток туристичного продукту на світовому ринку. Методи дослідження: описовий, графічний, порівняльний, картографічний, аналізу і синтезу, метод класифікації, узагальнення тощо. Результатом кваліфікаційної роботи є вдосконалання та впровадження туристичного продукту в м.Дніпро на канадський ринок Результати дослідження полягають у можливості їх використання туроператорами у подальшому створенні турів та проектуванні їх на міжнародні ринки. Перелік ключових слів: ТУРИЗМ, ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ, МУЗЕЇ, КАНАДА, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ,УДОСКОНАЛЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ.