УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ СУБ’ЄКТА ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ

Викладач: Редько Вікторія Євгенівна
Рік видання: 2024
Автор: Синяк А.Ю.
Спеціалізація:

242 Туризм

Опис:
Кваліфікаційна робота: 110 с., рис. 44, табл. 15, джерел 39, додатки. Об’єкт дослідження: процес управління конкурентним потенціалом туристичного підприємства на ринку. Мета роботи: визначення перспективних напрямків підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства й розробка стратегії розвитку його конкурентного потенціалу в умовах невизначеності. Одержані висновки та їх новизна: дослідження виявило, що конкурентний потенціал є ключовим елементом успішної діяльності туристичних компаній. Новизною є комплексний підхід до оцінки та управління конкурентним потенціалом, враховуючи як зовнішні, так і внутрішні фактори. Результати досліджень можуть бути застосовані у розробці стратегій для підвищення конкурентоспроможності та оптимізації управління туристичним підприємством "JOY WORK TRAVEL". Пеpелік ключових слів: ТУРИСТИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО, КОНКУРЕНТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, УПРАВЛІННЯ, СТРАТЕГІЇ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ.