ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗАСАДАХ Е-МАРКЕТИНГУ

Викладач: Жиленко Катерина Миколаївна
Рік видання: 2024
Автор: Школьніков В.В.
Спеціалізація:

242 Туризм

Опис:
Кваліфікаційна робота: 78 с., 6 рис., 7 табл., 93 джерел. Об'єкт дослідження: впровадження е-маркетингу на туристичному підприємстві. Метою роботи: виявлення і аналіз проблем та перспектив розвитку е-маркетингу та його впровадження Одержані висновки та їх новизна: розробка маркетингового стартап проєкту туристичного підприємства, було застосовано такі методи як теоретичний аналіз і синтез, індукції та дедукції, аналогія, системний підхід, термінологічний, статистичний метод, перспективний та ретроспективний, графічний аналізи. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані туристичними підприємствами. Перелік ключових слів: ТУРИЗМ, Е-МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГ, ТЕХНОЛОГІЇ, ІННОВАЦІЇ, МАРКЕТПЛЕЙСИ, РОЗВИТОК Е-МАРКЕТИНГУ.